אבירת השירות הרע

כתב אלמוני. מן הרשת

כתב אלמוני. מן הרשת

התקשורת שלי עם בזק לא כל כך צלחה ודריו, טכנאי המחשב שלי, המליץ להתקשר עם הוט, לקבל קו טלפון. נכון, זאת חברה ידועה לשמצה והיא נקנסה פעמיים בקנסות גבוהים על שירות לקוחות לקוי, אבל… אז התקשרתי והזמנתי טכנאי של הוט. כך למדתי בעצמי עד כמה השירות של החברה גרוע וראוי שהיא תיקנס בפעם השלישית. בשבוע שעבר הזמנתי טכנאי של הוט וקבעו לי תור ליום ראשון בין 10 ל-1 בצהריים. אחרי יומיים התקשרו לוודא, שאהיה בבית בשעות הנקובות. ביקשתי בקשה צנועה: תודיעו לי ביום ראשון בבוקר, אחרי שסידור העבודה לטכנאים כבר נעשה, אם אני בראשית הרשימה, באמצעה או בסופה. כך, אוכל לסדר לעצמי את היום בלי להיות במעצר. התשובה הפסקנית של המוקדנית הנחרצת: "אלה הנהלים!" כעסתי והסברתי, אבל נוכח הנציגה הלא סימפטית, לא היה לי סיכוי. גם את המנהל שלה סירבה להעלות על הקו. בקיצור, הישאר עם הטלפון ביד ואין לך עם מי לדבר. ביום ראשון בבוקר, התקשרתי להוט בנסיון לא אחרון לברר, אם אפשר, מתי בערך יבוא הטכנאי. "אעביר אותך לנציג", אמרה מוקדנית קצרת רוח. היא העבירה אותי לטלפון מנגן וכך נשארתי רבע שעה ויותר עד שעלה נציג על הקו. הפעם, הוא היה סימפטי ומבין לרוחי. "גם אני לא אוהב לחכות", אמר והסביר, שהוא מוכן לעשות מהלך מיוחד למעני ולהתקשר לקבלן העלום. אבל, לבקשתו של הנציג הסימפטי, הסכמתי שיתקשר אלי עוד נציג ואולי יברר מתי, לכל הרוחות, יגיע הטכנאי. הנציג התקשר ו…התחיל לשדל אותי לקבל מהוט  שירותים נוספים בתשלום. "לשלם לחברה שנותנת שירות כל כך רע?" – שאלתי רטורית. בינתיים, הנציג האחרון פשפש במחשבו ואמר ש…אני כלל לא רשום לשירות היום.
הייתי המום לשמע ההודעה. אז הנציג המשיך לפשפש ומצא, שכן, אני דווקא רשום להיום. מתי יבוא הטכנאי? את זה כבר לא יכול היה לברר. אחר כך המשיכו להתקשר אלי נציגים של הוט בנסיון למכור לי שירותים נוספים. חוצפה של חברה!
שר התקשורת (מי זה היום?) – חובתך להטיל קנס על חברת הוט עד שיעיפו את המנכ"ל. לא המוקדנים אשמים בתפקודה הרע  של החברה.

Trackbacks are closed, but you can post a comment.

תגובות

  • aida  On 5 בינואר 2015 at 18:02

    גם לי קרה סאגה דומה עם טכנאי בזק ,רק שיותר גרוע .מיום שלישי ,כשקרה לי התקלה ,הבטיחו לי הגעת הטכנאי ביום רבעי ,אחר כך יום חמישי ,אחר כך יום שישי (בין 8 ל-14 ),וסוף ,סוף הגיע בסביבות השעה 12 .נתנו לי פיצוי של חצי חודש מתשלום הקבוע .
    רק אחר כל בדקתי והתברר לי שהייתי יכולה לקבל םיצוי הרבה יותר גבוה.
    הנה הקישור וציטוט ממנו :
    חוק הגנת הצרכן –פיצוי בגין אי הגעת טכנאי
    http://www.consumers.org.il/category/technician_delay

    " סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן קובע כי זמן המתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר לשעה שתואמה, איחור הטכנאי בשלוש שעות מעבר לטווח הזמן שנקבע יזכה את הצרכן בפיצוי של 600 ש"ח . במקרה זה תואם מועד שלוש פעמים ורק בפעם הרביעית הגיע הטכנאי. בנסיבות אלה זכאי הצרכן לפיצוי כולל של 1800 ש"ח."

  • גדעון.  On 4 בינואר 2015 at 18:50

    ליאיר שלום,
    להתנתק מהוט היה לי מפעל חיים שעבר באורכו את החיבורים של עובדיה יוסף.

    ברוך שפטרנו מעונשה של חברה זו.

    לא יודע אם שבוי אצל דעא"ש מקבל אותו יחס.

תגובה

