מלה טובה על חברת החשמל

אני רוצה לומר מלה טובה על חברת החשמל. לא בגלל פרסומת הבובות המגעילה וגם לא בעקבות הכתבות הביקורתיות על ניהול בזבזני, המשכורות של העובדים וחשמל החינם או התעריפים הפולפלים. אני רוצה לכתוב מלה טובה על חברת החשמל בגלל התנהלות גרועה של חברות המים. במקרה, "מעיינות הדרום", אבל לא רק היא. מנסיוני עם חברות מים אחדות, התנהגותן מחפירה, תעריפיהן מזעזעים ויחסן הנורא ללקוחותיהם השבויים – אנחנו.

מים, מים בששון

מים, מים בששון

התקשרתי באחרונה אל חברת החשמל ושמעתי את התשובה האוטומטית: "עקב עומסים כבדים ייתכן זמן המתנה ממושך מאד". אבל אחרי דקה אחת, עלה מוקדן על הקו וקבלתי מיד תשובה מלאה ומפורטת. זו לא פעם ראשונה, שמוקד השירות של החברה משיב לי במהירות ובצורה עניינית, ואין לי פרוטקציה אצלם. סיפור אחר הוא חברות המים. ביום רביעי התקשרתי אל "מעיינות הדרום" כדי לברר יתרת חוב בדירה בירוחם. המתנתי על הקו כעשר דקות, למרות ההודעה ש"העומס כבד ואני יכול להשאיר הודעה. יחזרו אליך". בסוף נשברתי ובכל זאת השארתי מספר טלפון. אבל אחרי שעה חידשתי את המאבק ושוב ישבתי על הקו דקות ארוכות כנצח. בסוף סגרתי בלי להשאיר הודעה חדשה. עשיתי נסיון שלישי, קצר יותר, ושוב נכנעתי. אבל יש תקווה למתמידים. התקשרה אלי מישהי צעירה מ"מעיינות הדרום" ואמרה לי שהיא… לא נציגת החברה. היא מן המוקד ואיננה יכולה להשיב על שאלתי המסובכת כל כך: "מה יתרת החשבון?" בדקתי באתר של מעיינות הדרום ומצאתי, שאפשר לשלוח פקס למשרדים השונים של החברה. ניסיתי לשלוח פקס לירוחם, אבל המכשיר אצלם לא פועל. לא מפתיע… זה היה ביום רביעי. בחמישי לא חזרו אלי. בששי, בוודאי שלא. הם צריכים לעבוד ביום ששי? שבת מנוחה וגם יום ראשון לא הביא תועלת. רק היום, יום שני, התקשרה נציגה ממעיינות הדרום ויכלה לתת לי תשובה לשאלתי. אני יודע, שחברת הכנסת מירי רגב מבקשת לשנות את החוק ולהחזיר את חברות המים לידי הרשויות המקומיות. יש לי ביקורת רבה בנושאים שונים על ח"כ מירי רגב. בעניין חברות המים – אני איתה!

שיח בחנות ספרים

המוכר: "את יכולה לקבל את הספר הזה במבצע 'אחד פלוס אחד', אבל לא בכרטיס הזה, רק במבצע אחר. אין כפל מבצעים, אבל כדאי לך לשלם בכרטיס בעד הספר הזה ולקחת את השנים האלה במבצע אחר… ואם את בוחרת, אז"… לקוח חסר סבלנות בתור לקופה: "בשביל לקרוא ספר, צריך ללמוד חשבון"…

Trackbacks are closed, but you can post a comment.

תגובות

  • אורי  On 2 בנובמבר 2014 at 21:38

    בהקשר להערכתך את השירות של חברת חשמל, היה לי נסיון כושל בן כמה שבועות לקבל שירות מהמחלקה הטכנית שלהם הן בשיחה טלפונית והן בביקור אישי במרכזם ברעננה.

    • יאיר דקל  On 2 בנובמבר 2014 at 21:39

      אורי, אני מקווה שלא תזדקק לחברת המים…

  • אילנה שניידר  On 17 בספטמבר 2014 at 21:19

    *שלום יאיר*
    *תודה על הפוסטים המעניינים.*
    *ובעניינים לא יומיומיים…ראש השנה מתקרב ובא.*
    *שנה נהדרת!*
    *לך ולכל בני משפחתך*
    *אילנה*

    • יאיר דקל  On 18 בספטמבר 2014 at 9:49

      אילנה תודה רבה. אינני מספר אלא את מה שאני רואה וחווה ואני יכול לצטט את פרקליטת המחוז ושופטת מחוזית, ויקטוריה אוסטרובסקי-כהן: "מדינה קטנה, אבל מעניינת".
      תגובתך מעודדת אותי להמשיך.
      שנה טובה לך ולגולשים.

  • יאיר דקל  On 17 בספטמבר 2014 at 15:15

    אני בוכה. היום התקשרו מחברת המים לבקש צילומים של תעודות זהוי של המשכיר ושל הדייר הנכנס, אישור בעלות על דירה (לא שלי, של בן משפחה), צילום חוזה שכירות (נוסף על התחייבות שנתן הדייר לשלם בעד המים). בקיצור, אם חברות המים יכולות להכביד – הן מכבידות.
    הדיון בחנות הספרים – זה סתם שעשוע מציאותי שראיתי בסטימצקי.

  • aida  On 17 בספטמבר 2014 at 15:02

    בקשר לחברות המים וגם לגבי השיח בחנות ספרים ,לא יודעת אם לצחוק או לבכות

תגובה

