שקרן "שתל" תמונות בביתו של ד"ר עז א-דין אבו אל-עייש

ד"ר עז א-דין אבו אל-עייש איבד שלוש בנות ואחיינית בעזה. אסונו, שצולם ושודר בטלוויזיה, גרר את התפרצות הצרחות של לבנה שטרן מהרצליה. היא לא היתה לבד בבית החולים שיבא, כאשר הרופא סיפר על אסונו והביע תקווה לשלום בין ישראל והפלסטינים.
חוגי הימין הפכו אותו מטרה והאשימו אותו בכל אשמה בלתי מתקבלת על הדעת. 43,900 איזכורים מצאתי בגוגל ולא התכוונתי להוסיף גם דברים משלי. אולם הגיע אלי דוא"ל מחבר ובו… שלוש תמונות.
שלושה תצלומים, שצולמו בביתו של ד"ר אבו אל-עייש ובהם נראים כלי נשק ותחמושת שנמצאו בבית. הוא הסתיר נשק בביתו – טען הדוא"ל.

חייל מצא נשק בדירה אחרת, לא הרוסה

מוזר, חשבתי. הרי ביתו של הגינקולוג נפגע מפגז ובנותיו ואחייניתו נהרגו. כל צופי הטלויזיה ראו את הבית הרוס לחלוטין. ובתמונות? חיילים מוצאים נשק ותחמושת בבית מסודר, בארונות נקיים, בצד חפצי בית מאורגנים.
אינני יודע מי הזייפן ששתל תמונות ממקום אחר בביתו של הרופא הנפגע. אני יודע מה מטרתו: להטעות! לרמות! הישראלי הרמאי ביקש להציג את ד"ר עז א-דין אבו אל-עייש כשקרן.
בוודאי יהיו אנשים שיאמינו, כמו שמאמינים לכל סרטון הבל על צב וקרנף שנהיו חברים ועוד שטויות מסוג זה שמסתובבות בדוא"לים. אלא שיוצר הדוא"ל המזוייף שם לו מטרה פוליטית.
צר לי שהשקר והזיוף משמשים להונות את הציבור הישראלי. להונות כדי להגביר שנאה גם במקום שאיננה.

Trackbacks are closed, but you can post a comment.

תגובות

  • חנן כהן  On 28 בינואר 2009 at 16:27

    יש עוד אימיילים שקריים שקשורים למלחמה

    הגבתי עליהם כאן

    http://info.org.il/irrelevant/item.php/8211900243410451118

  • יאיר דקל  On 28 בינואר 2009 at 5:14

    דוד, כתבת משפט אחד קצר והצעת לי להתבייש. הבלוג מאפשר לך להרחיב ולהסביר. במקום משפט – פרט מדוע אני הופך את ישראל בעולם לרוצחים ואת חיילי צה" ל לפושעים.
    ואני לא ידעתי שאני כזה…
    נ. ב. אני לא מתבייש וכותב בשמי. אתה מתבייש?

  • ליאורה  On 28 בינואר 2009 at 0:19

    ישראל וחיילי צה"ל לפושעים, זיופים ושקרים
    כמו הסיפור הזה הם שהופכים את ישראל וחייליה לפושעים שיש להם מה להסתיר, במלחמות קורות טרגדיות, לא בושה להתנצל ולהגיד טעינו. המלך חוסיין הירדני, בא וכרע על ברכיו וביקש סליחה, ומה שמתאים להוד רוממותו, מתאים גם לישראל. קאפיש.
    ולא אוותר משפט שיתאים לך אישית יותר מכל, מפלטו של הנבל, כנראה בפטריוטיות מתלהמת.

  • דויד  On 27 בינואר 2009 at 15:53

    בגלל אנשים כמוך , ידידי , הופכים את ישראל בעולם לרוצחים ואת חיילי צה" ל לפושעים . תתבייש !

  • יאיר דקל  On 27 בינואר 2009 at 15:14

    קבלתי את התגובה הבאה לדבריי:
    "נראה לי שמרוב הרצון להיות הומניסט גם אתה נסחף בספקולציות.
    "חיילי צה"ל זיהו שמהבית של הד"ר האומלל נורתה אש צלפים על חיילנו מאחד חלונות הבית. וצה"ל הודיע והתריע בעלונים ובשידורים שמאיזה מקום שתצא אש על חיילינו (מדובר מבתים אזרחיים) צה"ל יגיב בירי. וכך היה גם בבית של הד"ר. אמנם הפגז שנורה פגע בחלק מסויים של הבית לרוע מזלו של הרופא ומשפחתו שאר חלקי הבית לא ניזוקו וכשחיילינו באו זה מה שהם גילו.
    "כך אני מבינה את הפרשה האומללה הזו.
    דרך אגב, אף אחד לא הראה את הבית ההרוס של הרופא רק שמעו את הסיפור מפיו. אם יש לך מקורות טובים בקש שיצלמו עבורך – גם עבורנו – את ביתו ההרוס של הד"ר".
    תגובתי לדברי הכותבת:
    אני נסחף לספקולציות? לא התייחסתי כלל לשאלה אם החמאס ירו מביתו של ד"ר אל-עייש או לא.
    ראיתי בצורה ברורה בטלויזיה בערוץ 10 שהדירה נהרסה לחלוטין. היו שם עתונאים, ראו וצילמו. ראו את חדרי הדירה. הכל נופץ, הכל אבק, הכל הרוס. זאת לא ספקולציה.
    לפני שמחליטים על דיעה, צריך לדעת את העובדות. מי ששלח את התמונות האלה – זייף את העובדות והטעה.

  • שולה  On 27 בינואר 2009 at 14:38

    כלומר שלחתי בחזרה את המכתב לשולח עם הפניה למה שכתבת

  • שולה  On 27 בינואר 2009 at 14:37

    גם אני קבלתי את המייל הזה ואיכשהו זה לא נראה לי אחרי חיפוש בגוגל עם שם הרופא הגעתי אליך ואת הקישור לרשימה שלך שלחתי בחזרה

  • יאיר דקל  On 26 בינואר 2009 at 14:22

    כן, איכפת לי מאי-מייל קיקיוני כי הוא הולך ומתרבה ואנשים מאמינים ושוב הולך ומתרבה.
    אני מוכן להתווכח ומוכן לשמוע דעות אחרות. אני לא מוכן להפצת השקרים ותורם את הטיפה בים שאני יכול כדי להאיר זאת
    אגב, חת"ם סופר – למה לא תחתום בשמך? רצוי בשם אמיתי

  • אלון  On 26 בינואר 2009 at 5:01

    קיבלתי אי מייל שאמר שאם לא אשלח אותו ל 16 אנשים שונים מיד, יפגע בי ברק (לא אהוד, אחד חשמלי כזה), בגלל שזה קארמה רעה או משהו

    נו… על זה אין מה להגיד?

    הכל בגלל השמאל אני אומר לך… כל הניו אייג' הזה שלהם…

  • החת"ם סופר  On 26 בינואר 2009 at 0:17

    אם אתה עושה עניין מכל אימייל קיקיוני זאת בעיה שלך

  • עמנואל  On 25 בינואר 2009 at 23:51

    מאותן סיבות שאנשי ימין קיצוני ממציאים כל מיני תיאוריות הזויות על כך שהשב"כ רצח את רבין ולא יגעל עמיר, ומאותן סיבות שניאו-נאצים מכחישים את השואה.

    זה דרך להילחם ברגשות האשמה. להכחיש את המעשה, או להמציא סיפורים שיטילו את האשמה בו על מישהו אחר. זה לא משנה אם הסיפורים הגיוניים או לא, או אם הם בתוך ליבם מאמינים בהם או לו. זה קש להאחז בו. איזושהי נטיעת ספק, ולו הקטן וההזוי ביותר, שנותנת הזדמנות לרגע להאמין שהדם לא על ידינו.

  • עוז  On 25 בינואר 2009 at 22:17

    גם צהל משקר, אז שהאזרח הקטן לא ישקר ?
    הולך דובר צהל ומפיץ סרטים של פלשתינים יורים מקרבת בית הספר, למרות שהסרטים היו לא עדכניים… אז שככה יהיה לי טוב שאני לא מופתע.

תגובה

