מלפפון וסופר מלפפון

היום, כשהכותרות הראשיות בעתונים עוסקות במחירי המזון הבסיסיים, בעיקר אורז וקמח, והשפעתם על האינפלציה ועל הכיס של כל אחד מאיתנו, הלכתי ברוח ביקורתית אל הסופר הקבוע שלנו.
בדרך כלל אינני יודע את המחירים של המוצרים השונים, אבל היום הסתכלתי. ראיתי, למשל, שמחיר קילוגרם מלפפונים ירוקים היה 2.99 ש"ח (זה לא שלושה שקלים?). האשה שלחה אותי להביא מלפפוני טעם (כך כתוב על האריזה) ומחיר החבילה 9.99 ש"ח (לדעתי, עשרה שקלים. מחיר עגול).
החבילה נראתה לי קצת קלה ואמנם המשקל של הקופאית הראה פחות מחצי קילו, כלומר כ-22 ש"ח לקילוגרם.
פי שבעה מן המלפפונים ה"פושטים".
חזרתי אל ההנהלה (שלי) ואמרתי משהו על המחיר הגבוה. "בסלט המלפפון הזול טעים לי מאד. למה לשלם כל כך הרבה?" האשה העיפה בי מבט מזלזל והוסיפה "קמצן". את המלפפונים הטעימים השליכה בקלות אל העגלה. לי תמיד יש זכות המלה האחרונה: "כן, יקירתי".
כך תרמנו לאינפלציה.
יודע הסופר-מן (בעל העסק) נפש לקוחתו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובה

